اس ام اس عاشقانه و خفن
خرید اینترنتی اس ام اس جوک عکس ترول فروشگاه آنلاین
اس ام اس عاشقانه و خفن
چهار شنبه 21 آبان 1393 ساعت 16:1 | بازدید : 499 | نویسنده : ختن | ( نظرات )

 

 

اس ام اس عاشقانه و خفن

 

سلامتی رفیقی که وقتی بهش میگی دلم گرفته بیا بریم بیرون

فقط یک کلمه میگه “ساعت چند” ؟

 

اس ام اس عاشقانه و خفن

 

گذشتم ، گذشتی !

من از یک دنیا برای تو و تو از من برای …

 

اس ام اس عاشقانه و خفن

 

لبخند زدی بهار با آن آمد

یک باغ پر از نرگس و ریحان آمد

ای دست بلند آسمان در دستت

من نام تو را خواندم و باران آمد

 

اس ام اس عاشقانه و خفن

 

پروانه پشت پیله اش ، حس کرد راهی هست و رفت !

شاید به راه بسته هم ، باید امیدی بست و رفت !

 

اس ام اس عاشقانه و خفن

 

تا می خواهم از تو دل بکنم ، صبر می آید

چقدر دوست دارم این عطسه های زمستانی را

 

اس ام اس عاشقانه و خفن

 

گیتار زندگی همیشه شاد نمینوازد

اما دوستش بدار چون غمش هم خاطره میسازد

 

اس ام اس عاشقانه و خفن

 

چه سخت بر من گذشت …

آن لحظه ای که برایم آرزوی خوشبختی کردی . . .

 

اس ام اس عاشقانه و خفن

 

چرا کرم ترک دل نداریم ؟

یعنی پاشنه ی پا از دلمون مهمتره !

دلم داره میترکه

 

اس ام اس عاشقانه و خفن

 

سعی کن عاشق کسی بشی که اگه سرتو رو شونه هاش گذاشتیو خوابت برد

سرتو رو زمین نزاره !

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه و خفن



برچسب‌ها: اس ام اس عاشقانه ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 529
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 12
:: باردید دیروز : 6
:: بازدید هفته : 12
:: بازدید ماه : 1229
:: بازدید سال : 3002
:: بازدید کلی : 55649